Jarmoky 2024 Prehľad podujatí tu!

UPC výpadok internetu a signálu – kde nefunguje internet a TV

Aktualizované:

Autor: Lenka

UPC výpadok internetu a signálu

V prípade, že vám nefunguje UPC internet alebo televízia, je nutné zistiť, kde nastala chyba. V tomto článku sa pozrieme na to, čo robiť vtedy, ak vypadne internet a signál. Navyše vám aj poradíme, na koho sa môžete obrátiť a kde vyhľadať viac informácií.

UPC výpadok internetu

Sociálne siete, gmail prihlásenie či operátori nemusia poskytovať svoje služby nepretržite. Stáva sa, že majú väčšie či menšie výpadky. 

Ani UPC výpadok internetu v dnešnej digitálnej dobe nie je ničím neobvyklým. Ak nastane výpadok, určite sa vám bude hodiť pár rád, ako máte postupovať. V prípade, že rady nezaberú, obráťte sa na odborníkov a navštívte stránky upc.sk.

V článku nájdete

UPC internet a televízia

UPC je poskytovateľom telekomunikačných služieb, ktorý ponúka veľké množstvo produktov vrátane internetu a televízie. Ich služby zahŕňajú vysokorýchlostný internet a rozmanité televízne balíčky, ako napríklad digitálnu televíziu i satelitnú televíziu. Vďaka čomu môžete pozerať, napríklad aj Lets Dance.

V prípade výpadku služieb je dôležité byť informovaní prostredníctvom oficiálnych kanálov spoločnosti. Odporúčame sledovať sociálne médiá a webové stránky UPC pre aktuálne informácie.

UPC výpadok internetu a signálu
Zdroj: unsplash.com

UPC výpadok Bratislava

UPC výpadok signálu dnes viete nájsť na oficiálnej stránke upc.sk. Tu nájdete aktuálne informácie o problémoch s UPC, ktoré sa týkajú internetu alebo televízie za posledných 24 hodín.

Poskytovateľ sa snaží dopredu a včas informovať o plánovaných výpadkoch služieb. Ale občas nastanú aj neplánované výpadky internetu kvôli poruche.

Aj Downdetector sa špecializuje práve na monitorovanie prípadných výpadkov služieb rôzneho druhu. Existuje vo verziách pre rôzne trhy, nechýba ani slovenská verzia na stránke downdetector.sk. Tu môžete na hornej lište prepínať príslušné regióny.

UPC výpadok signálu a rady ako na to

Prečítajte si tipy, čo robiť, keď vám vypadne internet v dôsledku WiFi.

  1. Reštartovanie modemu
    • Odpojenie elektriny: Najprv odpojte modem od elektrickej siete aspoň na jednu minútu. Tento krátky „odpočinok“ môže pomôcť resetovať zariadenie.
    • Zapojenie a čakanie: Po odpojení ho znova zapojte do zásuvky. Počkajte približne 5 minút, aby sa modem úplne naštartoval.
  2. Kontrola indikátorov
    • Kontrolka POWER: Ak na nesvieti kontrolka POWER, prípadne nebliká, skúste zapojiť modem do elektrickej siete. Tiež overte, či je vypnutý na zadnej strane modemu zapnutý. Ak to nepomôže, je potrebné kontaktovať zákaznícku podporu UPC, kde vám poradia odborníci.
    • Kontrolka ONLINE: Ak kontrolka ONLINE nesvieti alebo nebliká, vyskrutkujte a opäť pripojte koaxiálny kábel. Ak stále neukazujete aktivitu, môže ísť o dočasný výpadok služby.
  3. Testovanie rôznych zariadení
    • Ak sa internetové pripojenie neobnoví, vyskúšajte prístup na internet v iných zariadeniach, ako je tablet alebo notebook. Keď nejde internet, vidíte to vpravo dole, pri ikonke internetu (WiFi) je zobrazený červený krížik.
  4. Bezpečnostná kontrola na počítači
    • Antivírus: Skontrolujte, či váš počítač nie je napadnutý vírusom. Je dobré mať nainštalovaný a aktualizovaný antivírusový program. UPC často ponúka vlastné riešenia, ako je UPC SmartGuard.
  5. Nastavenia WIRELESS a továrenských kontrol
    • Ak svieti kontrolka WIRELESS, môže byť potrebné aktivovať bezdrôtový adaptér podľa návodu alebo resetovať modem do továrenských nastavení. Pozor, resetovanie do továrenského nastavenia vymaže všetky uložené nastavenia, vrátane údajov WiFi.

UPC výpadok signálu dnes v TV

Ak nastal výpadok signálu vo vašej televízií, môžete vypísať hlásenie porúch digitálnej televízie, ktoré nájdete na stránkach upc.sk, v sekcii zákaznícka zóna/formuláre.

UPC kontakt

UPC výpadok signálu dnes môžete vyriešiť na stránkach UPC, kde môžete nahlásiť poruchu. Stačí ísť na stránku zákazníckej podpory upc.sk – zákaznícka zóna – sekcia Podpora. Tu nájdete odpovede na vaše otázky.

Aj na facebookovej stránke UPC Broadband Slovakia, viete nájsť dôležité informácie, ktoré vám môžu pomôcť.

V prípade, že ste zabudli heslo na Facebook, pozrite si návod, ako ho jednoducho a rýchlo zistiť.

UPC nahlásenie poruchy – dôležité kontakty

  • Adresa pre zasielanie dokumentov: UPC BRAODBAND SLOVAKIA, s.r.o., Ševčenkova 36, 851 01 Bratislava
  • Webové stránky: http://www.upc.sk/
  • E-mail: post@upc.sk
  • Telefón: 02/594 22 222
  • Kontaktný formulár zákazníckej podpory

Zdroje: upc.sk

Témata:
TV

Najnovšie články